Kategorijos
Pirkinių krepšelis

Naršydami „Dovanos123” el. parduotuvėje sutinkate, jog naudojame slapukus, kurie užtikrina sklandų apsipirkimą. Daugiau informacijos

Pagalba

SVeiki atvykę į Dovanos123.lt pagalbos puslapį

Užsisakyti dovanas mūsų parduotuvėje lengva ir paprasta.

Jei turite klausimų apie parduotuvę arba užsakymą, atsakymą rasite čia.

Padėsime išsirinkti dovaną, mūsų konsultantai visuomet pasiruošę atsakyti į jūsų klausimus.


  1. Kur jūs pristatote dovanas?
  2. Kiek laiko trunka pristatymas?
  3. Ar galite pristatyti tą pačią dieną?
  4. Ar prekę tikrai gausiu įpakuotą kaip dovaną?
  5. Kiek laiko turiu jei noriu grąžinti prekę?
  6. Ar teikiate garantiją elektronikos prekėms?
  7. Noriu paklausti ar tikrai turite prekę?
  8. Vedant užsakymą buvo padaryta klaida?
  9. Negaunu atsakymo el. paštu
  10. Nerandu atsakymo į man rūpimą klausimą

1. Q: Kur jūs pristatote dovanas?
A: Pristatome į visus Lietuvos miestus, ne karantino metu arba miestuose kuriuose nėra paskelbti karantino apribojimai, galime pristatyti kurjeriu, į paštomatą arba į artimiausią pašto skyrių, tuose miestuose kuriuose yra taikomi karantino apribojimai kurjerio pristatymo paslauga nėra galima.

2. Q: Kiek laiko trunka pristatymas?
A: Visas dovanas pristatome per 2 - 3 dabo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. 95% dovanų pristatomos per 2 darbo dienas.

3. Q: Ar galite pristatyti tą pačią dieną?
A: Deja šiai dienai tokios paslaugos suteikti negalime, greičiausiais pristatymo laikas yra sekančią dieną, jei prekę užsakysite vieną dieną prieš iki 10:00 val.

4. Q: Ar prekę tikrai gausiu įpakuotą kaip dovaną?

5. Q: Kiek laiko turiu jei noriu grąžinti prekę?
A: Suteikiame 30 dienų prekės grąžinimo terminą, prekė turi būti nepažeista ir nepraradusi prekinės išvaizdos, taip pat negali būti naudota.

6. Q: Ar teikiate garantiją elektronkos prekėms?
A: Elektronikos prekėms galioja bendras mūsų nurodytas grąžinimo terminas 30 kalendorinių dienų.

7. Q: Noriu paklausti ar turite prekę?
A: Visos prekės kurias matote mūsų parduotuvėje taip pat yra ir mūsų sandėlyje, todėl jei prekės nuotrauka nėra perbraukta raudona juosta su užrašu "išparduota" prekę turime ir esame paruošę išsiųsti jums vos tik gausime apmokėjimą.

8. Q: Vedant užsakymą buvo padaryta klaida?
A: Galite atrašyti į patvirtinimo laišką kurį sugeneravo sistema po to kai patvirtinote savo užsakymą arba kreiptis bendruoju paštu nurodydami užsakymo numerį info@dovanos123.lt

9. Q: Negaunu atsakymo el. paštu
A: Į elektroninius laiškus klientų aptarnavimo skyrius atsako arba perskambina per 3 valandas darbo valandomis.

10. Q: Nerandu atsakymo į rūpimą klausimą
A: Esame pasiruošę jums padėti, rašykite į info@dovanos123.lt ir mes padarysime viską kas mūsų jėgoms, kad atsakyti į jūsų klausimą per greičiausią galimą laiko tarpą ir detaliausia informacija kuria tik galime jums suteikti!